Ważne informacje i zmiana regulaminu!

17
lip
31

Skomplikowany i, jak sami zauważacie, długi proces moderacji oraz naruszenia ze strony nieuczciwych Użytkowników wymusiły na nas konieczność wprowadzenia modyfikacji, które usprawnią moderację oraz poprawią jakość opinii w serwisie.
W związku z tym pragniemy zaprezentować Wam zmiany, jakie zostaną wkrótce wprowadzone, tj. 24.07.2009 roku.

Zmiana regulaminu

Ze względu na notoryczne łamanie aktualnego regulaminu wprowadzamy zmiany w regulaminach: serwisu Cokupić.pl oraz programu Punktatorzy. Pozwolą one nam poświęcać czas i pracę na moderowanie opinii Użytkowników, którym zależy na uczciwości i dobrych, pomocnych opiniach – bo tylko takie powinny być wynagradzane.

Przede wszystkim pojawi się zmiana w systemie przyznawania ostrzeżeń i blokowania konta.
W skrócie:
10 opinii niezgodnych z obowiązującym regulaminem – 1. ostrzeżenie,
10 kolejnych opinii niezgodnych z obowiązującym regulaminem – 2. ostrzeżenie,
10 kolejnych opinii niezgodnych z obowiązującym regulaminem – zablokowanie możliwości dodawania opinii na 3 tygodnie,
Kolejnych 10 opinii niezgodnych z obowiązującym regulaminem – 1. ostrzeżenie,
10 kolejnych niezgodnych z obowiązującym regulaminem – 2. ostrzeżenie,
10 kolejnych niezgodnych z obowiązującym regulaminem – usunięcie konta i stałe zablokowanie Użytkownika.

System podniesienia wiarygodności Użytkowników

Duża liczba opinii dodawanych do jednej kategorii spowodowała, że jesteśmy zmuszeni zweryfikować Użytkowników postępujących w ten sposób. Pamiętajcie, że opinie piszecie tak naprawdę dla innych internautów w celu pomocy w wyborze produktu. Na pewno również sami chcielibyście, aby opinie, które mają Wam pomóc w zakupach były pisane przez wiarygodnych Użytkowników.

Dlatego pojawi się system wprowadzający limit dodawanych opinii przez jednego Użytkownika do danej kategorii. Limit będzie mógł zostać przekroczony, jednak Użytkownicy, którzy to zrobią zostaną wpisani na listę weryfikacyjną w celu potwierdzenia swojego doświadczenia w tej kategorii.

Początkowo limit będzie dotyczył tylko samochodów osobowych (możliwość dodania opinii do 20 produktów z tej kategorii), dlatego, że zauważamy, iż ta branża wymaga uregulowania. Mało prawdopodobne jest wystawianie kilkudziesięciu lub kilkuset wiarygodnych opinii do samochodów przez jednego Użytkownika.

Użytkownikom wpisanym na listę weryfikacyjną nie będą wpływały punkty w programie Punktatorzy, z opinii w kategorii Samochody osobowe, do momentu pozytywnego zakończenia procesu weryfikacji.

System uczciwości

Niestety moderatorzy są tylko ludźmi, a próby oszukiwania coraz bardziej wyrafinowane i nie zawsze jesteśmy w stanie podjąć dobrą decyzję w zakresie moderacji. Chcemy być uczciwi i pragniemy, aby nasi Użytkownicy również tacy byli, dlatego niektóre opinie będą przechodziły powtórny proces weryfikacji. Stąd też w wyjątkowych sytuacjach jesteśmy zmuszeni zastrzec sobie prawo zmiany decyzji spowodowanej jakościowym procesem moderacji. Dotyczy to sytuacji, gdy zaakceptowana już opinia okaże się niezgodna z regulaminem. Wówczas z konta Użytkownika odejmowane są punkty za tę opinię, pod warunkiem, że nie została wybrana za nie nagroda. Mamy nadzieję, że rozumiecie tę sytuację – pragniemy utrzymywać dobrą jakość opinii w serwisie. Uczciwi opiniodawcy mogą czuć się bezpiecznie, bo zasłużyli swoją pracą i zaangażowaniem na nagrodę.

System wysyłania powodów odrzucenia

Uznaliśmy, że taki system jest bardzo potrzebny, gdyż niewielu Użytkowników czyta regulamin i nie wie z jakiego powodu opinie zostały odrzucone. Dzięki takiemu mechanizmowi poprawi się komunikacja i mamy nadzieję – jakość dodawanych opinii. Użytkownicy zostaną powiadomieni o odrzuceniu wiadomością na skrzynkę wewnętrzną Cokupić.pl, po czym będą mogli poprawić opinię, jednak wyłącznie raz. Uprzedzamy Was jednak o tym, że ta funkcjonalność wejdzie w życie nieco później, niż zmiany opisywane w tym poście (tj. po 24 VII br.). Nie martwcie się, na blogu poinformujemy Was od kiedy dokładnie będzie obowiązywać.

Rodzaje odrzucanych opinii z powodu niskiej merytoryki

Zdarzają się opinie, które są odrzucane z powodu niskiej jakości merytorycznej. W celu jasnego sformułowania oraz wyjaśnienia poniżej przedstawiamy rodzaje opinii, które właśnie ze względu na niską jakość będą odrzucane:

– streszczenia filmów i książek lub innych produktów – opinia nie jest streszczeniem, to subiektywna ocena Użytkownika. Pamiętajcie o tym. Ewentualnie dopuszczamy jednozdaniowe streszczenie, które jest integralną częścią własnej opinii, ale nie może to zdanie przekroczyć ¼ całości opinii.
nazwa produktu w opinii – nie róbcie tego, dodawanie takiej nazwy w opinii jest tylko po to, aby spełnić nasze wymogi ilościowe. Pamiętajcie, że chodzi nam i Wam o jakość opinii.
– opis zdjęcia jako opinia – nie opisujcie zdjęć. Opinia musi dotyczyć produktu, który się posiada lub przynajmniej miało z nim styczność. Opinie opisujące zdjęcia nie pomogą nikomu podjąć decyzji o zakupie, a o to przecież tu chodzi.
kopiowanie opinii lub jej fragmentów – nie róbcie tego. I tak takie opinie odrzucimy. Przez Użytkowników postępujących w ten sposób wydłuża się czas moderacji i inni muszą dłużej oczekiwać na swoją kolej. Takie postępowanie jest niedopuszczalne. Tyczy się to opinii skopiowanych w całości lub we fragmentach.

DBAJMY RAZEM O JAKOŚĆ SERWISU! ELIMINUJMY OSZUSTÓW! PAMIĘTAJCIE, ŻE PISZECIE OPINIE, ABY POMÓC INNYM. PRZECIEŻ WY TAKŻE JE CZYTACIE W CELU ZROBIENIA ZAKUPÓW I CHCECIE, ABY BYŁY POMOCNE I PISANE PRZEZ WIARYGODNYCH UŻYTKOWNIKÓW.

Mamy ogromną nadzieję, że zrozumiecie wprowadzane zmiany oraz usprawnienia i będziecie według nich postępować. Leży to w interesie tak Waszym, jak i naszym.

Wszelkie uwagi z Waszej strony są jak najbardziej mile widziane.

Po wprowadzeniu nowego regulaminu będziecie musieli go zaakceptować. Akceptacja odbędzie się po zalogowaniu do Cokupić.pl.

Pozdrawiamy,
Zespół Cokupić.pl.

31 komentarzy

31 komentarzy

  1. hmm
    11:57 on Lipiec 17th, 2009

    Myślę że to dobry pomysł. Duża ilość z moich opinii jest odrzucona. Nie ma w nich błędów i nie są kopiowane .

  2. nie
    13:25 on Lipiec 17th, 2009

    to jest beznadziejne z tym usuwaniem konto powinno być to wszystko inaczej rozłozone ! dlokowanie konta na jeden , dwa , trzy ,cztery dni ! i ileś tam a po np. którymś zawieszeniu całkowite zablokowanie konta

  3. exio1
    13:46 on Lipiec 17th, 2009

    Może te zmiany będą lepsze od tych zasad, które teraz są na cokupi.pl. Jednak co do niektórych zmian nie jestem przekonany pozytywnie. Limity mogą być, ale też nie przesadzajcie..

  4. reeloop
    14:04 on Lipiec 17th, 2009

    Z tymi limitami to przegięcie, oczywiste jest to w kategorii motoryzacji ale nie w jakichś drobnych produktach.
    Oprócz powiadomien na skrzynke powinna być również utworzona zakładka w dziale Punktatorzy:
    * Moje punkty
    * Oczekujące na moderację
    * Historia punktów
    * Moje nagrody
    * ODRZUCONE

    Prawidłowo, że w końcu będzie można edytowac odrzucone opinie.

  5. landrynka144
    14:51 on Lipiec 17th, 2009

    troche przesadzone z tymi ograniczeniami co do opinii.Np jesli lubie seriale badz filmy i mam duzo do powiedzenia na ich temat,to powinnam moc dodac opinie chocbym chciala dodac 50 recenzji.W pewnych kategoriach to oczywiste,ale nie we wszystkich.Z reszta sie zgadzam:)

  6. Rafcio
    14:52 on Lipiec 17th, 2009

    w 100% popieram nowy regulamin.
    Zdarzają się osoby które spamują.
    A jak wszyscy wiemy nie chodzi tutaj o ilość a jakość i doświadczenie w użytkowaniu danego produktu.Wielki plus dla tych którzy wpadli na ten jakże dobry pomysł.

  7. matiismatiis
    15:25 on Lipiec 17th, 2009

    Jeszcze teraz tylko trzeba wprowadzić jakieś limity do „zaufania” i wtedy będzie jeszcze lepiej.
    Boli mnie, gdy widzę, że kilka osób mających 1-5 opinii ufa jakiemuś użytkownikowi i aż się prosi o spekulację na temat czy to są jego inne konta czy nie. Wystawianie zaufania powinno być od np 50 opinii, wtedy osoby, które w tej chwili dostają zaufanie poprzez multi-konta miałyby zadanie bardzo utrudnione.

  8. nie
    16:02 on Lipiec 17th, 2009

    mam mieszane uczucia co do nowego regulaminu

  9. exio1
    17:16 on Lipiec 17th, 2009

    Jeśli chodzi o multikonta to Administrator chyba widzi, że user pisze z jednego adresu IP i wtedy powinien dostać bana.

    Teraz limit, może zróbcie ograniczenia dzienne,np. można napisać do 30 opiń dziennie.
    A z tego co czytam o zmianach, wychodzi na to, że będzie można napisać 20 opiń z jednej kategorii. Wiem, wiem jest ich bardzo dużo, ale przez te limity możecie stracić wielu użytkowników, którzy do tej pory byli naprawdę aktywni i pisali rzetelne opinie.

    Limit do samochodów osobowych – widziałem jednego użytkownika cokupic.pl, który miał ponad 1500 opini, a wszystkie były o autach. W jedynie tej kategorii mogę się zgodzić na limit.

  10. malaamonisia
    18:05 on Lipiec 17th, 2009

    uważam, że to świetny pomysł, bo jak widzę tych ludzi co trzaskają opinie np. w katergorii samochody, telefony, czy też używki np, spotr szlak mnie trafia bo nie wierze, że te dopalcze każdy wszystko sprobował, czy też jeździł każdym samochodem czy też dzwonił wszystkimi telefonami. Niestety fałszerzy tu co raz więcej aż żal…

  11. malaamonisia
    18:08 on Lipiec 17th, 2009

    a no i dodam jeszcze, że nie wierze kobietką, które każdy stanik czy majtki skomentowały patrząc ino tylko na obrazek, Nie ufam takim osobom a jest ich pełno.

  12. karundzia
    18:38 on Lipiec 17th, 2009

    Mi się nie podoba ten regulamin. Ja np. nie kopiuje żadnych opinii i działam uczciwie, więc dlaczego przez np. zwykłe przypadkowe błędy stylistyczne mam dostawać jakieś ujemne punkty? Rygorem objęci powinni być użytkownicy, którzy nagannie łamią regulamin, a nie robią jakieś drobne pomyłki.

  13. oxim
    22:06 on Lipiec 17th, 2009

    Wg mnie tak :
    - Jeśli chodzi o ostrzeżenia to jak najbardziej
    - ograniczenia opinii : W niektórych kategoriach jak najbardziej . Wymienione samochody osobowe , czy chociażby telefony komórkowe . Ale jeśli chodzi o powiedzmy filmy ( każdy z nas ogląda mnóstwo różnych filmów ) , gry ( pełne wersje starszych hitów nie są drogie , w internecie znajdziemy mnóstwo dem , możemy pograć u znajomych itp. ) , czy książek ( wystarczy dobra biblioteka no i zamiłowanie do książek :) ) to raczej nie ma sensu wprowadzać ograniczeń , bo każdy z nas obejrzał/zagrał/przeczytał tysiące różnych pozycji .
    - wysyłanie powodów odrzuceń z pewnością się przyda

    No i wreszcie dokładnie opisane , co umieszczać , a co nie w opinii . Kolejny plus

    A jak ma wyglądać proces weryfikacji ?

  14. SARDOR
    0:14 on Lipiec 18th, 2009

    Te ograniczenia nie powinny dotyczyć działów takich jak książki czy filmy – ja osobiście czytam i oglądam stale i regularnie od dziecka, więc mam bardzo dużo do powiedzenia na ten temat. Niby mówicie o uczciwości a sami pisząc te nowe „zasady” zaczynacie robić z leksza „smrodek” wokół tego wszystkiego tak jak te powtórne moderacje… Co jak ktoś zacznie mieć za dużo punktów nagle się okaże że zaczną mu ubywać? Boże, czemu w Polsce każdy konkurs musi się mniej opłacać niż praca na ochronie :/ i to jeszcze jakby te nagrody były lexusami to bym zrozumiał… Uważajcie bo splajtujecie wydając torby z materiału warte 50 gr bo pewnie z 2 kontenery tego zamówiliście…

  15. reeloop
    11:59 on Lipiec 18th, 2009

    Wprowadzic nowe nagrody ! I w prezentacji obecnych nagród zmienic pomylone zdjęcie aparatu Panasonic, na obrazku jest jakis lepszy model z 10,1 mln pikseli a nie 8 ;)

  16. mityczna347
    12:51 on Lipiec 19th, 2009

    Moim zdaniem zmiany te są bardzo dobre. Każdy lubi dostawać coś za darmo i większość właśnie w tym celu bierze udział w tej zabawia, no ale niektórzy faktycznie przesadzają. W głowie się nie mieści do jakiego stopnia ludzie gotowi są posunąć się aby coś wygrać. Może dzięki takim ograniczeniom będzie bardziej uczciwie.

  17. Pawel
    12:53 on Lipiec 19th, 2009

    No niektóre te ograniczenia naprawde przegięte.
    A jeśli zostanie zawieszone/usunięte konto tutaj to na allegro.pl też?

  18. Ilonaaa93
    18:08 on Lipiec 19th, 2009

    Popieram regulamin!

  19. photosby
    23:39 on Lipiec 19th, 2009

    Zgadzam się na nowe warunki regulaminu :)
    Brawo dla moderatorów :P

  20. sprzatniemy_pl
    0:17 on Lipiec 20th, 2009

    Zmiany są, czy dobre- to się okaże.
    Ja jestem nieco sceptycznie nastawiona-coraz więcej nakazów,wpisów w regulaminie. Mnie to zniechęca.
    Ostatnio szukałam auta, zwiedziłam parę salonów, a w każdym po parę samochodów, było ich koło 20, oprócz tego wcześniej miałam ich parę i co ? Mam teraz to udokumentowywać ?
    Pozatym przy opinii zaznacza się opcję czy dany produkt się miało, czy może chce się mieć , co też jest nieco bez sensu bo są produkty które widziałam, które opisuje, ale które mi się podobają i których mieć nie chcę. Ew znajomy miał jakiś samochód, parę razy jeździłam i teraz piszę opinię, jak to zweryfikować ?

    Jeśli chodzi o ostrzeżenia – skoro idziecie w tę stronę to chciałabym też znać powód dla którego opinie są odrzucane, mają zawartość merytoryczną, nie są oczywiście skopiowane , ani też nie mają błędów. Chciałabym w takim razie znać powód odrzucenia i mieć prawo do zanegowania opinii moderatora.

    Serwis taki jak ten powinien opierać się na uczciwości, ale też i zaufaniu, wszystkiego nie da się kontrolować, a opisywanie wszystkiego w regulaminie jest jak pisałam – zniechęcające.
    Ale jeśli chcecie iść tą drogą to chciałabym też wiedzieć co znaczy kopiowanie – chodzi o całe opinie czy tylko o pojedyncze zdania ?

    A w zamian za to dajecie możliwość zarobienia 30 pkt czyli naprawdę mało za każdą zaproszoną osobę i 50 bonusowych pkt za każde 100 opinii.

  21. Patrycja
    10:40 on Lipiec 20th, 2009

    Generalnie to się zgadzam ale co, jeśli ja na przykład mam sklep GSM i mogę bardzo dużo napisać o telefonach? Bo tak właśnie jest- szczegółowo opisuję każdy model, a mimo to około 70 moich opinii zostało odrzuconych. Jeśli już odrzucacie opinie to wystarczyłby krótki komunikat dlaczeo tak się dzieję. Na przykład- błędy merytoryczne itp. A wy odsyłacie do regulaminu w którym takich szczegułów nie ma, a ja się zastanawiam dlaczego akurat ta opinia jest odrzucona.
    Moglibyście jeszcze cos zrobić z tymi trzema zapytaniami:
    *czy produkt się ma
    *czy się miało
    *czy się chce mieć
    powinien byc jeszcze punkt
    *nie chcę mieć.

  22. :)
    11:21 on Lipiec 20th, 2009

    No i wydaje mi się że w punkcie który opsują:
    „Dlatego pojawi się system wprowadzający limit dodawanych opinii przez jednego Użytkownika do danej kategorii. Limit będzie mógł zostać przekroczony, jednak Użytkownicy, którzy to zrobią zostaną wpisani na listę weryfikacyjną w celu potwierdzenia swojego doświadczenia w tej kategorii” – jest ok, po pierwsze nie będą to wszystkie kategorie ( bo ciężko by było ograniczyć np. kosmetyki – każda z nas ma lub używała ich setki więc nie spodziewałabym się tu ograniczeń), ale np. samochody osobowe czy telefony komórkowe jestem w stanie zrozumieć :)
    Z drugiej strony nie ma tu mowy o zamknięciu drogi do opiniowania nawet 20 telefonów czy samochodów dziennie, bo jeżeli faktycznie masz sklep GSM albo jesteś pracownikiem komisu samochodowego, albo jesteś chociażby mechanikiem samochodowym … itd to po weryfikacji możesz tych opinii dodawać ile chcesz.
    W pełni popieram zmianę regulaminu a wszelkie przejawy cwaniactwa trzeba zmniejszać do minimum.
    Ponadto serwis zobowiązał się do informowania użytkowników z jakiego powodu opinie są odrzucane – i dla mnie to kolejny dowód na uczciwość akcji i serwisu, wymagając od nas wymagają od siebie także wielki plusik

  23. zmiany, zmiany....
    12:00 on Lipiec 20th, 2009

    Kolejne zakazy na pewno nie rozwiążą całkowicie problemu. Od czasu kiedy tu jestem widzę zmiany tylko utrudniające pisanie opinii, a może czas coś ulepszyć, pomóc, ułatwić … przy pisaniu opinii?

    Nie do końca rozumiem sens tego warunku : „nazwa produktu w opinii – nie róbcie tego, dodawanie takiej nazwy w opinii jest tylko po to, aby spełnić nasze wymogi ilościowe. ”
    Absolutnie nie zgodzę się że jest to TYLKO po to aby spełnić wymogi ilościowe, ja czasami wpisuję nazwę produktu po to aby uniknąć powtórzeń w tekście. Zamiast 10 razy pisać wyraz np „puder” wolę czasami go zastąpić nazwą produktu. Nie widzę w tym nic złego… Poza tym moje opinie zwykle mają sporo więcej niż 30 wyrazów… Tak więc nie możecie wsadzać wszystkich do jednego worka.

    Limity dodawania opinii…. na pewno nie we wszystkich działach. Filmy, kosmetyki, książki… tutaj takie limity były by kompletnie nielogiczne i niepotrzebne.

  24. W większości tak ale ...
    14:13 on Lipiec 20th, 2009

    Sądzę, że zmiany są potrzebne i dobrze zrobią naszej społeczności. Ograniczy to oszustwa związane z kopiowaniem opinii itp. Jednak co do jednej ze zmian nie chce się zgodzić. Chodzi mi mianowicie o: „limit dodawanych opinii przez jednego Użytkownika do danej kategorii”. Może niektórzy widzą w tym postępowaniu zalety, jednak ja uważam, że ten przepis jest mało sensowny. Wielu z nas zna się na konkretnych rzeczach i jest w tych sprawach po prostu dobra. Więc dlaczego ma ograniczać pisanie opinii w tym temacie (limit 20 opinii). Ja np. interesuje się sprzętem elektronicznym – głównie telefonami komórkowymi i mogę pisać o nich bardzo dużo. Poza tym przez to, że od wielu lat jestem zapalonym graczem strategi i rpg chce pisać opinie właśnie w tych kategoriach, bo na nich znam się najlepiej. A tu limit mi to uniemożliwia:( Miejmy nadzieję, że moderatorzy powstrzymają się od wprowadzenia tego ograniczenia. Przynajmniej taka jest moja skromna opinia.
    A jak Wy sądzicie? Czy mam rację? Jeśli się mylę to niech ktoś poda sensowne argumenty. Pozdrawiam wszystkich opiniodawców:)

  25. reeloop
    17:33 on Lipiec 20th, 2009

    Więcej punktów za bonusowe opinie (co 50 czy setną).
    No i w koncu przydałoby sięm zgodnie z tym co pisała sprzatniemy_pl , uzyskać informacje o powodach odrzucenia opinii i mieć możliwość zaskarżenia takiej decyzji Moderatorów. Kilka podobnych opinii, z których 3 przechodza a czwarta nie… pisane bez błędów czy naruszeń regulaminu. Dziwne.
    Pozdrawiam.

  26. sprzatniemy_pl
    19:24 on Lipiec 20th, 2009

    Zgadzam się że zmiany, modyfikacje regulaminu są dobre, szkoda tylko że nie idą w dobrą stronę.
    Cwaniactwa jako takiego się nie wyeliminuje, choćby nie wiem co, ale myślę że wystarczającą przeszkodą dla cwaniaków jest liczba punktów potrzebna by zdobyć sensowne nagrody, a takimi są 3 najdroższe. Aby je zdobyć trzeba napisać około 1200 , a licząc te odrzucone pewnie 1300 opinii, każda to parę minut , choćby nie wiem jak na szybko była pisana. 15-20 na godzinę to maksimum, a więc daje to 150 opinii podczas 8 godzinnej „zmiany”, a więc praktycznie DWA TYGODNIE aby zdobyć nagrodę za nieco ponad 300zł , kto na to pójdzie ? Wg mnie nie idzie nikt, większość cwaniaków po najwyżej parudziesięciu opiniach rezygnuje, już roznoszenie ulotek jest bardziej opłacalne, albo przeglądanie reklam ;)
    Ale najbardziej nie podoba mi się że na tym blogu obecne są wyłącznie wpisy użytkowników, nie ma dyskusji z Administracją. Mogłoby to wiele zmienić i wiele poprawić , a chyba o to nam wszystkim – uczciwym użytkownikom serwisu, zależy,czyż nie ?

  27. reeloop
    12:04 on Lipiec 21st, 2009

    Co jest z tym dziwnym bezzasadnym odrzucaniem opinii, kiedy będzie można je edytować i uzyskać jakąś notke dlaczego zostały odrzucone? I gdy to nastąpi dotyczyć będzie opinii pisanych od tametgo okresu czy starszych również?

  28. ilonkos
    12:15 on Lipiec 22nd, 2009

    Moim zdaniem administratorzy mają całkowitą rację co do tych oszustów, którzy sporo naginają. Co do ograniczenia w opiniach o samochodach to tez się zgadzam bo przecież samochodów kilkadziesiąt mają tylko jednostkowe osoby lub firmy. Uważam, z kolie, że w kategoriach takich jak np. zabawki, kosmetyki, naczynia do kuchni i do łazienki, meble, odzież obuwie, dla dzieci, do domu i ogrodu nie powinno być żadnych ograniczeń. A jakieś bonusowe punkty by się przydały, np. co 50 opinię, z okazji urodzin, imienin uzytkownika, bądź również za bardzo rozwinięta opinie o produkcie- bardzo by sie to ceniło;)

  29. ilonkos
    12:17 on Lipiec 22nd, 2009

    a co do nagród, to proponuję by dodać kilka takich drobniejszych nagród jak książki, zestawy kosmetyków, drobny sprzęt agd, rtv, zabawki może jakas żywność z długim terminem przydatnosci?ale to są tylko moje propozycje;) pozdrawiam cały zespół redagujący stronkę;)

  30. Mentosix
    23:19 on Lipiec 24th, 2009

    Pytanko do admina czy usunięcie konta to tylko na cokupic.pl czy tez na allegro.pl ??

  31. niko411
    18:31 on Lipiec 27th, 2009

    limity są zrozumiałe na samochody, ale np. książki, gry czy muzykę już nie, bo zapewne wiele osób obejrzało kilkaset filmów itp.

Dodaj komentarz

*

RSS dla komentarzy do tego wpisu

O Cokupić

Dla prasy

Dyskusje

Copyright © 2012 Blog – Cokupic.pl · Powered by Wordpress and developed by Andrei Luca for you.